Vi har satt av ekstra tid til å hjelpe deg på Ladehuben Bryn. Vi veileder deg på Ladehuben Bryn fra tirsdag 26. til torsdag 28. august mellom kl 11-14, hvis du ønsker hjelp.
Dette er første gang ODI etablerer og driver egne ladere. Prosjektet har gitt oss verdifull læring, og vi vet at det er naturlig å møte noen utfordringer både underveis og etter åpning. Vi jobber derfor hardt og fortløpende med å støtte alle våre medlemmer i å komme raskt i gang med lading. Derfor satt vi også ekstra tid og støtte for dere som opplever utfordringer.
Her finner du også viktig informasjon om hvordan du som ODI medlem kommer i gang med lading: www.odi.no/ladehubenbryn
Har du utfordringer knyttet til app og RFID brikke – kontakt:
InfraCharge
Tlf. 900 58 020
Har du utfordringer med laderen utenom app og brikke – kontakt:
Kverneland Energi supportsenter
Tlf. 51 42 70 00
Takk igjen for deres tålmodighet – vi håper dere blir fornøyde med resultatet etter hvert.»
Har du spørresmål om ODI medlemskap – kontakt:
ODI
Tlf. 22 38 94 40
Takk igjen for deres tålmodighet – vi håper dere blir fornøyde med resultatet etter hvert.»