Første fakturering fra Ladehub Bryn!
Den første faktureringen for ODI SA sin egen Ladehub Bryn er endelig sendt ut for august 2025. Dette markerer en skikkelig milepæl for alle oss i ODI – takk til alle som har ladet, testet, vært tålmodige og heiet oss frem!
Vi har fått beskjed at noen av dere opplever utfordringer med betaling ved bruk av KID. Dersom dette gjelder deg, kan du i stedet bruke meldingsfeltet og oppgi fakturanummeret ved betaling.
VIKTIG! Legg inn personaldata i ladeappen!
For at ladingen og faktureringen skal gå knirkefritt fremover, må alle brukere (drosjeeiere) legge inn sine personaldata i appen. Påse at følgende er korrekt lagt inn; navn, adresse, telefonnr., e-postadresse (NB! samme som i ODIs medlemsregisteret), fakturareferanse du ønsker på fakturaen. Dette gjøres enkelt inne i appen, se bruksanvisning under. Tenk på det som at bilen trenger strøm – uten den skjer det ingenting! Så legg inn navn og reell kontaktinfo, så sørger vi for at strømmen flyter dit den skal, og at også fakturaen finner frem.
Start med å åpne appen InfraCharge:
Kontaktinformasjon; Trykke de tre strekene øverst i venstre hjørne --> Trykk deretter på navnet ditt som står øverst -->Velg "Rediger profil" --> fyll inn data.
Det trengs ikke å fylle inn personnr., men i feltet "Kjøretøynummer" kan du legge inn enten løyve nr., eller reg.nr. på bil. Dette vil i så fall komme som egen referanse på faktura.
RFID-kort; For å legge inn korrekt ønsket referanse på RFID-kort, oppdaterer dere selv denne informasjonen i appen under "RFID-kort. Her kan navn endres etter hvilket kort dere ønsker at skal være navngitt mot f.eks. reg.nr.
Sjekk også Q&A seksjon om du lurer på noe som gjelder Ladehuben Bryn: Ladehuben Bryn | ODI - NTI
Finner du ikke svar på ditt spørsmål?
Ring eller send e-post til oss i ODI – vi er her for deg!